duminică, 13 februarie 2011

Azi...o zi speciala

   Nu cred ca poate fi o zi mai speciala decat cea pe care o traiesc zi de zi ..desi cred ca cea de azi e cea mai speciala dintre toate.:)
Te-ai trezit vreodata mai dimineata decat ai fi sperat si cu cele mai mari sperante???Si ai incercat din rasputeri sa nu adormi doar ca sa nu ti se spulbere ideile si sa uiti ce iti planuise-si sa faci pentru acea zi???Eu da..azi....cu multe iluzii,sperante ca azi o sa am curajul sa las la o parte poate orgoliu,jena,sfiala si sa spun un "multumesc" oricui o sa imi daruiasca un zambet,un "te iubesc" oricui o sa ma imbratiseze,un "nu ma uita niciodata" oricarei persoane pentru care am insemnat ceva....
Si apoi am adormit...brusc pentru a ma trezi in repezeala si a uita ceva ce a fost doar in inchipuirea mea....un vis in care doar multumeam pentru un zambet,iubeam pentru o imbratisare si nu eram uitata de persoanele pentru care am insemnat ceva...
Azi vreau sa imi traiesc visul sa "multumesc", sa"iubesc" si "sa nu fiu uitata niciodata"...:) Fa-ti si tu o zi de vis sau un vis de o zi...:)Multumesc:)...Te iubesc!>:D< Nu ma uita niciodata!!!

14 comentarii:

  1. super tare, imi place tare mult ce ai scris aici!!! data viitoare publici un roman?:> te-am pupat

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm...nu cred, ma rezum la chestii nesemnificative(micutze) btw..mersi oricine ai fi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. someone ordinary, d-boy:))15 februarie 2011 la 08:36

    god you're so right...
    doamne, ar fi o lume perfecta dk am face toti zi de zi ceea ce ai scris u aici
    insa sa ne trezim la realitate, intr-o lume dominata de ura, durere, suferinta si sacrificii desconsiderate..anyway, on the topic...i loves it!just awesome:x

    RăspundețiȘtergere
  4. someone ordinary, d-boy:))15 februarie 2011 la 08:37

    i loved it!*...emotii, ma intelegi u

    RăspundețiȘtergere
  5. si nu crezi ca ai putea sa faci macar o zi sa fie asa cum tio doresti???you may try..it's easy ...la mine a mers si credema ca la sfarsitul zilei o sa ai o satisfactie...:) si scz intr dar cine esti???and thx

    RăspundețiȘtergere
  6. someone ordinary, d-boy:))15 februarie 2011 la 09:08

    ba da pot, dar knd ma gandesc k dupa o noapte de satisfactie vine o zi de tot rahatu imi cam vine sa o las balta...si sincer, io incerc sa fac chestia asta zi de zi si nu mi-e rusine sa zic un "te iubesc" atata timp cat simt, indiferent dk e iubita (ipotetic vorbind in mometul de fata pt k nu am)sau prieteni/ ptietene...pt k e cv total normal si nu ar trebui sa ne fie rusine de ceea ce simtim si mie nu imi e:)...si la fel si cu "multumesc"
    p.s.:chiar nu stii cn sunt?:(

    RăspundețiȘtergere
  7. imi spui niste lucruri atat de comlexe si poate uimitoare avand in vedere ca esti baiat(nu fac discriminare, dar baietii nu isi exprima de obicei sentimentele in public) si scuza-ma ca iti spun, dar chiar nu stiu cine esti, desi din cate imi spui tu ar fi trebuit sa imi dau seama...deci in continuare astept un raspuns...

    RăspundețiȘtergere
  8. someone ordinary, d-boy:))15 februarie 2011 la 09:35

    dk tot e vorba de asa cv tre sa iti zic un "multumesc!!" din partea multora pt blogul tau:*
    knd mai citesti chestii de genu te mai ia ganditu si te face sa cugetezi la prioritatile vietii, la ce e important, pt cn e important ceea ce facem noi si mai ales pt cn suntem importanti...pt k de fapt asta conteaza si dk facem ceea ce ai zis uh macar pt persoanele care conteaza at totul capata o alta nuanta!
    duri te pupa:*:))

    RăspundețiȘtergere
  9. someone ordinary, d-boy:))15 februarie 2011 la 09:36

    deci mai ghicit?:))

    RăspundețiȘtergere
  10. dah duri dar ce e mai trist e ca persoanelor carora tu le oferi ceva nu interpreteaza bn ce primesc...si cateodata suntem asha de insignifianti pt niste persoane incat ne vine sa ne bagam pooola in tot....scz limbajul asta e de zis in aceste momente ....:) si stii prea bine ca acel multumesc nu mi se cuvine mie,sau cel putin nu acuma .... atat rog doar sa nu fiu inteleasa gresit :) te iubesc duri asta pt ca de fiecare data cand in prezenta tah am avut nevoie de o imbratisare am primito ...multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  11. stii ce ai facut acum cu mine? nu ai idee...:)esti minunata:*

    RăspundețiȘtergere