miercuri, 19 ianuarie 2011

Azi...

   Azi...sunt trista pentru ca am ajuns sa ma comport mai mult decat anormal...azi mi-am reamintit cum e sa fii un bebelus care invata sa mearga,cum e sa nu stii sa iti controlezi corpul...
Azi te-am mintit pentru prima data,azi am jucat teatru,azi am putut sa ma controlez in a-mi exterioriza toate sentimentele fata de tine..azi am uitat cum este sa savurez fiecare clipa cu cineva...
Azi mi-e frica sa nu raman asa pentru intotdeauna...azi mi-e dor de cineva si constat ca nu are de cine sa imi fie dor...dar totusi imi este...
Azi astept ceva si nu stiu exact ce si totusi stiu ca nu am de la cine sa primesc nimic...insa continui sa astept ceva...

   Azi sunt fericita pentru ca datorita tie nu ma comport obisnuit si monoton....azi mi-am reamintit cum e atunci cand nu mai poti sa iti controlezi corpul cand iti vezi persoana iubita,cum iubirea iti da avantul unui bebelus....
Azi te-am mintit pentru prima data doar ca sa nu te strivesc cu atata iubire,azi stiu ca sunt o buna actrita in a nu-mi arata sentimentele doar ca sa nu fie ranite din nou...azi am invatat sa numar secundele alaturi de tine,prea putin dar suficient....
Azi imi doresc sa raman asa pentru intotdeauna ... sa imi fie dor de tine...sa stiu ca nu am voie dar totusi sa incalc reguli..
Azi astept ceva de la tine nu o sa primesc nimic dar totusi astept ...
Azi am o intrebare ... stii ce simt????:) eu stiu azi........

8 comentarii:

  1. cel mai aiurea la chestiile astea e k simtsi cu adevarat ceea ce scri...
    k aratsi k suferi sau k tsi-e greu:-<
    :*!
    ..d..

    RăspundețiȘtergere
  2. ohh my little ...:*!...love you>:D<....ok, in comentariul tau e ceva gresit...:-j iti sp eu intr-o zi ce...si exista posibilitatea sa nu simt ce scriu cateodata...dar asta doar eu pot sa stiu:)...have you heard the news today???;;) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca deja cuvintele nu mai au nici un sens. multumesc...pentru tot

    RăspundețiȘtergere
  4. ...chestia asta e k si o "trezire" la realitate dintr-un vis...o "trezire" fortata si dureroasa....dar kre te face sa continui...te face cu mult mai puternica decat te asteptai sa fi...:):*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. si tu AZI m-ai facut sa zambesc, pt ca AZI am constatat ca esti speciala

    RăspundețiȘtergere