miercuri, 5 ianuarie 2011

Astept un ceva.....

     De ce exista atatea variante de inceput pentru toate si doar un singur sfarsit?Un inceput spune multe:speranta,entuziasm,naivitate....De  ce atata complexitate in doua cuvinte complet antitetice???De ce un inceput trebuie sa aiba mereu ca sfarsit un sfarsit??
    Nu inteleg de ce ma straduiesc sa iti vorbesc despre inceput,sfarsit cand stiu ca acestea sunt doar socuri ale mintii,tentative esuate de a te scoate de "acolo"...nu merita acum sa ma incurajez la gandul ca nu o sa mai am acel gand...sunt prea plina de tine...
    Sa iti spun acum ca ma doare ca nu ti-am putut oferi acea poveste de dragoste superficiala pe care ti-o doreai,pe cand tu imi oferise-si deja acea dragoste de poveste pe care si-o doreste orice naiva...???Nu iti spun pentru ca o stii deja...
    Acum nu ma mai imbucura nici macar  gandul ca dupa atat rau va  urma si un bine...nu mai cred in acel bine...in schimb ma intristeaza gandul ca unul singur este sfarsitul dupa nenumarate inceputuri; stiu si e trist...
    Sa te rog acum sa incercam sa creem un "noi"care asemenea unui copac rezista furtunilor,si nu cade la adierea usoara a vantului ca o frunza nu pot.Mi-ar fi greu sa iti accept un raspuns mincinos tipic si lipsit de tandrete.
     Acum am ajuns acolo unde sunt dirijata de un sentiment,am ajuns o amarata care isi are ca trista soarta dragostea...sunt manipulata de ceva ce nici macar nu poate sa ma atinga dar ma doboara, nu pot sa o vad dar e omniprezenta...Oare e prea mult??????
 

25 de comentarii:

  1. e ciudat felul in care cuvinte simple si poate lisite de noima pot exprima sentimente atat de complexe. si mai ciudat decat asta e ca e cu siguranta o persoana careia i-ai spune toate aceste lucruri dar sigur alta va fi persoana care te v-a intreba "pentru mine ai scris toate astea?". iti admir curajul de a iti expune sentimentele si admir sinceritatea cu care le spui. felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc:)si poate chiar ai dreptate aceasta expunere nu e deloc favorabila mie...dar asta simt si asta ma face sa ma simt mai bine....si dah cel mai adevarat comm de pana acum...:))pt urmatoarele reactii

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonimule s-ar putea sa te inseli. te asigur ca sunt constient ca se cunoaste destinaratul acestor cuvinte

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos, dar sfarsitul nu ii doar unul ci sfarsitul poate varia in functie de deciziile care le iei... Don't you agree?

    RăspundețiȘtergere
  5. mah alex sincer nu sunt de parerea tah deoarece in orice situatie consider ca atunci cand e vorba despre un sfarsit e doar sfarsit si nimic altceva...nu contest faptul ca pot exista situatii in care sfarsitul sa aiba loc at cand nu trebuie dar in ceea ce priveste termenul de sfarsit nu poate fi luat altfel decat sfarsit...ms >:D< si sorry dar asta este parerea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. hai mai bine sa nu pretindem ca stim ce e in mintea altora,ok? nu fii atat de sigur pentru cine e...eu nu as fi in locul tau anonimule :) think twice

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar m-am gandit, si m-am gandit bine, stiu ca e pentru mine. crezi tu ca e pentru tine cumva?:)... sti ceva in particular? hai sa ne semnam. agree?

    RăspundețiȘtergere
  8. okey, okey, incercam sa fiu pozitiv about it :D

    RăspundețiȘtergere
  9. sa fii pozitiv cateodata nu merge deloc....sa incerci sa iti faci sperante aiureah nu inteleg de ce ma mai chinui sa inteleg anumite lucruri cand toate imi sunt date clar pe fatza si nimic mai mult.....viatza trebuie luata cum e si nimic mai mult....:|sorry pt devierea de la subiect dar simteam nevoia ....:)

    RăspundețiȘtergere
  10. si pentru cei doi anonimi,nimeni nu are de unde sa stie ce ii in sufletul si in mintea mea.....ma priveste strict pe mine pentru cine ii scris cui ii este destinat si cine crede de fapt ca este pentru el....una singura fiind persoana care merita...:)hai sa ignoram anumite sentimente pentru ca nu isi au rostul...:)cius

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu pot sa nu tin cont de postarile astea. in cele din urma un suflet trebuie apreciat pentru toate partile sale, bune sau rele, acceptate asa cum sunt. Eu oricum raman cel Vinovat fara de vina.

    RăspundețiȘtergere
  12. ba dah o sa poti credema:) trebuie doar sa vrei... nu e greu deloc...:)and a big smile...
    si n.m.a!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. daca vrei sa nu tin cont spune draga. a big..ceva;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. chiar te rog sa nu tii cont .....ti-am mai sp, cred, ca e de fapt ceva ce nu exista......:) si ceva-ul ala te rog sa ti-l pastrezi. acel ceva nu e pentru mine....:)

    RăspundețiȘtergere
  16. in nici un caz anonim...9 ianuarie 2011 la 06:32

    http://www.youtube.com/watch?v=BOES-Cnmllg

    RăspundețiȘtergere
  17. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  18. ce vrei sa spui cu melodia aia???/:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu stiu cum, din intamplarea pe care mi-a pus-o la dispozitie blogul scolii LVG, am deschis usa spre acest blog. Am intrat si, sincer... am ramas uimit sa vad cum ganduri profunde izvorate dintr-o inima sensibila (in sensul bun al cuvantului) se miscau in jurul meu si incercau sa ma (sur)prinda in jocul lor.

    RăspundețiȘtergere
  21. PS: Un singur lucru vreau sa obiectez pentru inceput: imi place designul blogului, dar, citindu-ti cele 2 articole, nu exprima acea lume intunecata despre care ai vorbit.

    RăspundețiȘtergere
  22. nice comm(ma refer la primul) in ceea ce priveste design-ul pot sa spun ca nu e unul intamplator deloc...se potriveste cu starea mea de spirit superficiala...si referitor la acea lumea intunecata,permite-mi sa iti spun ca nu e chiar asa :) ceea ce este scris aici vine dintr-un suflet in suferinta dar care are taria de a fi implinit prin faptul ca a cunoscut sentimente atat de profunde....stiu ca traiesc,stiu ca iubesc(asta de fapt presupune o dragoste neimpartasita..suferinta) si sufar dah sufar dar o fac asta iubind in cel mai pur mod posibil...:) si scuza-mi curiozitatea dar ai putea sa imi spui mai exact cine esti sebastian si.....mai cum??:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Din nou raspund de la ora de TIC - sunt din a XII-a E (LVG). Iar in legatura cu commul meu anterior, am fost sincer, nu am spus-o din rautate, crede-ma. Am spus ceea ce am simtit, prima impresie care mi-au lasat-o cele 2 articole. Nu sustin a fi ceva obiectiv, poate daca as fi citit mai multe articole as fi inteles mai bine ceea ce "doresti sa exprimi".

    RăspundețiȘtergere
  24. Iar acum, cu commul pe care mi l-ai dat, inteleg mai bine ce se ascunde in spatele cuvintelor si nu zic ca nu e asa - eu doar am incercat sa-mi exprim prima impresie...

    RăspundețiȘtergere
  25. Si aici observ niste probleme intre delimitarea abstractului de real(logic). Pentru ca textul tau sa transmita esenta si nu doar ideea continutului sau, trebuie sa delimitezi aceste doua concepte de real si abstract iar textul si exprimarea sa fie in armonie cu ceea ce vrei sa transmiti.
    "orice inceput trebuie sa aiba ca sfarsit un sfarsit" , este ca si cum ai spune "orice om trebuie sa moara prin moarte" .
    E frumos ca incerci sa creezi si nu se pune problema ca nu exista talent si sensibilitate, doar ca din pacate textele tale sunt mai mult o insiruire de ganduri si stereotipii fara un fundament logic stabil si fara o armonie prea buna intre continut si ceea ce doresti sa transmiti.

    RăspundețiȘtergere