miercuri, 29 decembrie 2010

Semne de ortografie...

     Ti-e bine,te intreb,intre adancuri si masti,intre valuri si tipete dornice de tine,intre chipuri si etape evocate prea rar decat niciodata??!!
    Portia zilnica de retorica ilara,la care stiu ca o sa primesc ca raspuns un suras sarcastic...Prea mult intuneric ca simturile sa imi poata folosi la ceva:intuneric ca sa vad,sa simt,sa aud,sa gust si poate,la pragul fantasticului, sa respir...prea mult intuneric sters,cu pete dar totusi gol,pur,imaculat...
    Ma doare sa continui,dar,mai mult m-ar durea daca as tine in mine fiecare gand care erupe regulat,iritant,mai intens ca cel din urma.
    Inca o magie,alt vis scaldat in fum de tigara proaspat stinsa.
    De ce de la un negativism profund la vise???Da am avut,am si voi avea mereu speranta la un "bine" si nu din partea ta pentru ca langa tine nu ar mai fi bine,ar fi minunat .Te invinovatesc pe tine,acum,pentru crearea unui calau iubirii mele,dar stiu ca eu sunt cea care mi-a ingropat sufletul.Traiesc un duel pe care vesnic il castig,in defavoarea mea insa...Egocentrismul e doar superficialitate...de ieri....
    Sa-ti cer oare sa imi ierti incoerenta in idei???Nu pot!!...sunt prea multe si grele...
    Incerc sa-ti spun ceva,mi-e frica...poate o sa intelegi candva de ce si ce si o sa imi spui si mie.Si nu sunt cum crezi tu ca am fost,acum doar sunt si stiu;e mult pentru tine,poate,insa pentru mine e un lucru devastator.
Suficient sa stii ca stiu si deja s-au spus prea multe si nu de mine...eu nu scriu,simt.Nu ma straduiesc sa umplu pagini intregi cu un scris stangaci, incerc sa finalizez un "doar"nou inceput....

15 comentarii:

  1. filosofic. intens. idei concentrate.

    pur si simplu... imi place:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm.. Uita'te la ea. Imi place foarte mult ce ai scris. :) Oricum sti parerea meaa:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci ceea ce tu ne`ai expus aici vine din sufletul tau .
    E o teorie a ceea ce simti tu, si chiar daca am incerca sa simtim ceea ce simti tu , nu vom putea , poate in primul rand din cauza ca noi nu am trecut prin asa ceva . Dar imi place . Chiar mult :* !

    Oricum apreciez ceea ce ai scris :D stiu ca e din suflet .

    Tk care Ank :*:*:* :X ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Intradevar alina e ceva ce vine din suflet si e pentru o persoana mai mult decat deosebita..... il iubesc si asta e singurul lucru de inteles....restul sunt trairi...multumesc!!! >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. probabil si pentru acel 'cineva' pentru care tu ii scri aici, tu esti speciala, esti foarte importanta. probabil asa e.... da...

    RăspundețiȘtergere
  6. pacat "anonimule"ca exista doar o probabilitate la chestia asta si in cazul in care ar fi adevarat acel lucru nu se prea observa ,sau se observa tot mai putin cu trecerea timpului...presupun ca ai fost in "situatie"si stii la ce ma refer ...pacat ca e prea greu pentru a arata anumite lucruri cand uneori e prea tarziu pentru ele ....scz de explicatia in detaliu "anonimule"....

    RăspundețiȘtergere
  7. stii,cred k cel mai bine pt tine ar fi sa nu te mai increzi in vb si sa te concentrezi mai mult asupra faptelor,in kzul in kre acestea exista si nu ma pune mult pret pe commentari sau vorbe kre pot sa fie spuse de oricine indiferent dak simte ceva sau nu.oricine poate sa te minta cum are el chef dak nu vrei sa ajungi undeva unde o sa primesti doar vb !!!parerea mea...

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc pentru sfaturi mi se pare chiar ok ce ai scris...si desi e trist pentru mine dah chiar ai dreptate vorbele fara fapte nu merg mana in mana cu sentimentele...:|pacat ....pentru cine simte ceva cu adevarat si primeste ca raspuns doar vorbe si atat.....:|

    RăspundețiȘtergere
  9. tweet` sperantse chiar nu are rost sa mai ai...ceea ce spunea primul anonim mai sus?....shit.
    first: orice idiot/idioata poate sa se bage in seama sh` sa vina cu tampenii de genuu` celei de mai sus...daca e chiar asa..."speciala" dc plm nu se semneaza, sau nu arata chestia asta?
    second:te cun ff bne sh` d`aia indraznesc sa imi dau cu parerea...nu merita nici mkr sa stai de vb cu o pers kre nu indrazneste sau ii este jena cu tne sau in cel mai fericit caz sa respecte mkr sentimentele tale.
    anyway stiu sh` cred k ai puterea sa te schimbi, sa redevi vechea pers p kre o stiu eu..acea tipa kre calca in picioare orice gunoi kre are proasta idee sa o enerveze... sau sa ii faca cv de genuu`...
    trebuie duar sa ai incredere in tine sh` ai sa vezi k totul o sa fie bne...ai prieteni langa tine, prieteni adevaratsi care nu te lasa la greu sh` care stiu sa te pretuiasca:)

    noi...totsi te iubim:*!
    mai ales eu:)
    ada tha:*!

    RăspundețiȘtergere
  10. ioai mersi stiam asta.....>:D<....direct si concis, sa inteleg, o singura deviza...=)):))
    p.s nu mancati alune!!!!!!!!!!!!!!!!!! si acum sa ne permitem sa radem desi nu e amuzant deloc...:|

    RăspundețiȘtergere
  11. Si inca o data se confirma ce am vorbit ultima data recent, the last night. I'm still the jerk, and you're the perfect one, cea fara de greseli in viata. ok then! Bine de stiut!Ma bucur ca unii fac haz de necat cand chiar nue cazul! Si da, NU mancati alune, si nu cereti ceva ce nu credecati ca va doriti! Cu drag, (as another retards say), Nesty! Daca tot e sa ne semnam.

    RăspundețiȘtergere
  12. d-le, nimeni nu te-a numit asha,de faptul ca eu sunt the perfect one nu a pomenit nimeni...si dah niciodata nu a fost cazul :-j(as you say).. sau mai bine spus cereti ceva,asteptati-va la ceva,puneti-va speranta in ceva ca cei care au cum sa profite de asta sa o faca din plin..... si te-am rugat ceva vad ca nici macar atat nu poti sa faci sa iti tii un amarat de cuvant....:|

    RăspundețiȘtergere
  13. sorry ca am revenit dar am uitat sa sp ceva: dany pls nu mai confunda monitorul cu mine...si nu cred ca e novoie sa iti reamintesc ca nu am vorbit "last-nisht-u" tau si stai chill stiu bine cum sta trb :)sau nu stiu....:-j in fact i don't care:)

    RăspundețiȘtergere
  14. nu zicea nimeni k tweet` e sfanta;)
    fi atent: gandeste-te un pic in feluu` urmator..cate i-ai fkt, cu ce scop sh` cat tsii tu defapt la ea...ai putea sa imi rasp la intr astea sincer?stiam, nu potsi:)
    cu toate astea ea ink tsine la tne...sh` la faza cu alunele ai fost de tot rahatuu`;;)
    te-as ruga sa ii dai pace sh` sa itsi vezi de vuvuzelele tale;)

    RăspundețiȘtergere